Afscheid Toine en Christel
Afscheid Toine en Christel
Tijdens de raadsvergadering van 31 maart namen we afscheid van twee betrokken DorpsGoed-raadsleden: Christel Heijmans en Toine van Vught.
Toine was acht jaar raadslid namens DorpsGoed. Met zijn kennis van dossiers en zijn rustige, weloverwogen bijdragen was hij een belangrijke en stabiele kracht binnen de fractie. Toine zette zich onder andere in voor kwetsbare jongeren, leefbaarheid in de dorpen en passende woonvormen zoals flexwoningen. Daarnaast bracht hij zijn ervaringen uit het speciaal onderwijs en zijn betrokkenheid bij het verenigingsleven en carnaval mee in zijn raadswerk.
Christel was vier jaar raadslid voor DorpsGoed. In die periode zette zij zich met veel energie in voor onderwerpen die bijdragen aan sterke dorpen. Zo vroeg zij aandacht voor mentale gezondheid en suïcidepreventie, een groene leefomgeving en biodiversiteit. Ook cultuur en erfgoed kregen dankzij haar regelmatig aandacht in de raad. Christel staat bovendien midden in de samenleving en is bij veel initiatieven en evenementen in onze dorpen betrokken. Met haar enthousiasme, betrokkenheid en directe manier van werken heeft zij een waardevolle bijdrage geleverd aan onze fractie en de gemeenteraad.
Wij bedanken Toine en Christel hartelijk voor hun grote inzet voor DorpsGoed en voor onze gemeente. We wensen hen veel succes en plezier bij alles wat zij nu gaan doen.
Benieuwd naar het gehele afscheid van de raad, de mooie woorden van de burgemeester en de afscheidsspeeches van Christel en Toine?
Dit is terug te luisteren op de website van de gemeente.



